środa, 24 października 2012

Trochę o pani R. Z...

Siemka. U mnie OK, a u Was? Przepraszam Was bardzo, na prawdę, ale połowę dzisiejszego post'u chciałabym poświęcić pani R****** Z*****(nie będę pisać imienia i nazwiska, bo nie chcę nikogo obrażać). Dzisiaj na lekcji historii pani oddawała klasówki, pominę już fakt, iż oddała je po czasie(3 tygodnie, a na poprawienie jakichkolwiek sprawdzianów, zadań domowych itp. są 2 tygodnie). Ola swoja klasówkę pogniotła, myślę, że dlatego bo pani ją po prostu wkurzyła. Moim zdaniem jej sprawdzian to jej sprawdzian i może z nim robić co chce, ale nauczycielki mego zdania nie podzielają. Pani zaczęła na nas krzyczeć, że jesteśmy niewychowani, niekulturalni itp., a Oli zapytała się:

  • Pani.- A jak ja bym Ci oddała taką pogniecioną, kartkę miałoby to dla Ciebie znaczenie?
  • Ola.- Dla mnie liczyłoby się to, żeby była tam ocena i żeby było czytelnie.
  • Pani.- Co powiedziałaś?!
  • Julka.- Odpowiedziała pani.
  • Pani.- Nie dyskutuj ze mną!
Po czym znów zaczęła na nas krzyczeć, że jesteśmy niewychowani, niekulturalni itd. Moim zdaniem potraktowała wszystkich z góry. A Wy co sądzicie na ten temat? OK oszczędzam Wam już tematu szkoły :). Obecnie słucham 'Austin Mahone- 'Someone Like You'', uwielbiam to. Bardziej podoba mi się to wykonanie niż 'Adele', ale każdy ocenia według siebie. Mi się może podobać, a Wam po prostu nie ;). Byłam dzisiaj z Tofikiem na spacerze, tak w to zimno chodziłam z nim po dworze. Nie zrobiłam zdjęć bo było zimno, ale wstawię zdjęcia z pierwszego spaceru. Julce dzisiaj równo o godzinie 15.00 skończyło się sprzątanie kuwety kota. Prawdopodobnie w piątek dostanie królika ; *. I razem patrzymy w przyszłość i chcemy stworzyć nową rasę, którą nazwiemy 'Julkin'. Oczywiście jak wszystko wypali, czyli mamy jakieś 2% szansy na to, że się powiedzie ^^. To by chyba na tyle co chciałam dzisiaj napisać. Cześć!



Zdjęcia z(pierwszego)spaceru:











       

         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz