niedziela, 21 października 2012

Niedzielaaaa .

Hej hej . No ja zapewne wiecie - niedziela , jutro szkoła i byle do piątku ; ) . Obecnie siedzę i oglądam ,,Kocham to , co lubię'' , ktoś wie o co w tym chodzi ? Bo ja za bardzo nie w temacie : D . Do tego NaszaKlasa , PhotoBlog , Facebook i YouTube . Ostatnimi czasy wzięło mnie na piosenki 1D ;p . Właściwie to nigdy (chyba) nie ograniczałam się do jednego gatunku muzyki . Jak np. Wika - słucha tylko Rapu i Hip Hop'u , a Julka - Metalu . Nie przeszkadza mi to , bo to moje przyjaciółki . Właśnie kończą mi się paluszki . Dzisiaj od samego rana mgła , która utrzymuje się do teraz . Znowu zapewne źle spłukałam włosy , ale mniejsza o to ;] . Myłam się ponad 40 minut - nooormalne xd . U Magdy jest Julka , znowu się drą . Jeśli macie młodsze rodzeństwo pewnie wiece o czym mówię : ) . Człowiek spokoju nie ma ^^ . Bosz jaki miałam dzisiaj nie ogarnięty sen , ale i tak nie przebije tego o J.B : 3 . Napisałam już list na polski , a mianowicie o pająku , który strzela do mnie z łuku  ; > . Mhm teraz Magda 'śpiewa' , czyli jak to mawia mój tata 'skowyci' . A się dzisiaj rozpisałam . Ale to chyba wszystko . Cześć ! .
PS. Moja siostra + jej koleżanka = PIEKŁO !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz