poniedziałek, 22 października 2012

Awans ... !

Hej . U mnie spoko, a u Was? Myślę, że też : ) . Ogółem to klasówka z matmy i kartkówka z przyrody - przez Jerzego i Kubę ; / . Awansowałam z 'Posła' na 'Ministra Pochwał i Uwag' : D . Julka została 'Sędzią', a Wiktoria nadal gnije jako 'Poseł'. Dzisiejsze opały na religii z Olą i Anią ;p . Teraz tak raczej na każdej lekcji. Pamiętacie 'ktosia', o którym wspominałam w poprzednim wpisie? Jeśli tak, to powiem, że nadal milczy, a jeśli nie to też tak powiem ^^ . Nawet włosy mi się dzisiaj układają. Dzień jakiś taki do kitu. Ani słońca, ani nic. Obecnie Cimorelli - 'Live While We're Young' - tego i oryginalnego wykonania przez 'One Direction' ostatnimi czasy mogę słuchać w kółko, w kółko i znowu : ]. Tak jak mówiłam dziś mogę słuchać tego, a jutro mój gust muzyczny może obrócić się o 360 stopni. Jak jestem już w temacie muzyki widzieliście nowy teledysk 'Justina Biebera'? Nie przepadam za nim, ale musiałam to sprawdzić, gdyż w TV mówili, że jest beznadziejny. Mieli słuszną rację ; ) Sami zobaczcie i ocenicie jeśli chcecie. Tak z ciekawości zapytam, znacie może jakieś fajne, nowe piosenki? Ciekawe jak Julce poszedł ten sprawdzian z matmy? Mam nadzieję, że dobrze Kochanie ; * . To chyba wszystko co chciałam dzisiaj powiedzieć. Cześć!

(źródło - 'Besty')


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz