piątek, 2 listopada 2012

Noc u cioci...

Hej! Dzisiaj śpię u cioci, ponieważ dla mnie zabrakło łóżka. No wiecie- remont. Jest mi tak jakoś niedobrze, nie wiem dlaczego. Zaczęłam oglądać ,,Ostatnia piosenka'', ale że film się zacinał już nie oglądam ;D. Nie wiem o czym pisać, więc dam dzisiaj coś o przyjaźni. Tak właściwie nie wiem jakby to było gdyby nie Wy. To życie byłoby, no nie wiem... nudne?

  • Bez Ciebie Bejbs nie mieszałabym się w kłótnie z nauczycielami, a rozmowy na Skajpaju nie dawałyby tyle frajdy. Pomyśl, jak wyglądałyby przerwy gdybyśmy się nie znały? Dziwnie, nie? A tych twoich fochów nie idzie nie lubić. Kocham Cię Julka ;*
  • Teraz Ty. No tak szczerze to nie wiem co napisać. Dlaczego? Dlatego, że te wszystkie przygody są nie do opisania, w końcu trochę lat się uzbierało, nie? Ubóstwiam Cię Wikaaa ;*
  • Wakacje bez Ciebie, to nie wakacje Skarbie. Skajpajowate rozmowy też wymiatają. Moja skrzynka odbiorcza liczy od Ciebie 194 SMS-y. Kocham Cię Zuzia ;*
  •  I kolej na Ciebie. Po prostu jesteś. Uwielbiam Cię Tadek <3 (Julka, kojarzysz?) ;D
Tutaj są jeszcze filmiki 'Dla Julki & Wiktorii' i 'Dla Zuzi'. Kocham Was ;*. To ja już spadam. Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz