sobota, 10 listopada 2012

Japonia & Korea Południowa...


Hej, Tak jak wcześniej wspominałam, będzie post o krajach. Ze specjalna dedykacją dla Anny G. i Julianny Sz. :). Przepraszam, wiem, miało być jutro, ale już nie zdążyłam.


  • Japonia:


Jak zapewne wiecie stolicą Japonii jest piękne Tokio.
(Noh)- jest to tradycyjny Japoński teatr, może trwać do 8 godzin, aktorzy występują w maskach, sztuki te zazwyczaj dotyczą bogów bądź dobra i zła.
Znane 'Pokémony' wcale nie są popularne w Japonii.
Może to niewiarygodne, ale w Japonii zupę je się pałeczkami.
Japońskie pizze zawierają WODOROSTY!
W Japońskich kuchniach rzadko widziane są piekarniki.
Wiedzieliście, że Japończycy należą do najdłużej żyjących ludzi na świecie?
Origami pochodzi właśnie z Japonii.
W Japonii prowadzone są kawiarnie dla kotów.



  • Korea Południowa:

Stolicą Korei Południowej jest Seul.
Zwyczajem przy spotkaniach jest pokłonienie się reszcie osób.
W Korei obowiązuje zakaz gwizdania.
Koreańczycy zjadają kałamarnice W CAŁOŚCI!
Reklamy telewizyjne są dłuższe niż programy TV.
W Korei można spotkać niezliczoną ilość pałaców.
Podobno ludzie w Korei jedzą psy. :(


Wiem, że to trochę mało, ale nic ciekawego nie znalazłam. Mam mam nadzieję, że wam się podobało. Dodam jeszcze kilka zdjęć. Cześć!



Flaga Japonii.

Japońska wiśnia.





Flaga Korei.
Typowa maska używana w japońskim tetrze.
Mapa Japonii.
Mapa Korei Południowej.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz