piątek, 16 listopada 2012

Piąteczek Skarby! ;D

Hej! No to Kochani dożyliśmy kolejnego piątku! ;D. U mnie Ok'ej, a u Was? Dzisiejszy dzień w szkole zaliczony do udanych. Wiecie, jestem mądra. ;0. Tylko ja wpadłam na pomysł jak napisać czasownik 'pisać' w stronie zwrotnej, a brzmiał on tak "Julka pisze sobie ściągę na ręce''. ;]. Widzicie jestem geniusz. Zdecydowanie najlepsza była muzyka. Pani puszczałam nam 'Filharmonię Dowcipu' i jeszcze 'Jesteś szalona'. c: Dzisiaj będę Skajpajowała z Julką. Dokończymy naszą bajkę o Justinie. A tak poza tym wiecie, że on wymyślił lakier do paznokci?! No ja też byłam w szoku. ^^. Już wiem jak dokończę moją prezentację na informatykę. Napiszę jeszcze o zwierzętach w schroniskach. Ale tak w ogóle to smutne, jeśli ktoś kupi np. psa, a potem porzuci go gdzieś w lesie. :(. A więc tak sobie myślę, że kolejna notka będzie dotyczyła właśnie zwierząt. Wiecie, poszukam trochę zdjęć, jakiś informacji. No to już chyba czas na mnie. Cześć!
Chcecie, pytajcie: ask.fm/zycietoniebajkaaa. Będę miała radochę ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz