wtorek, 6 listopada 2012

'Just be yourself...'

Hej. U mnie spoko, a u Was? Dzisiaj napiszę na temat wspomniany w tytule- bycia sobą. Ale chciałam tylko dodać, że byłam u dentysty i mam coś z dziąsłami ;/. OK już zaczynam. Wielu z Nas zastanawia się pewnie, dlaczego tak dużo ludzi udaje kogoś kim nie jest. Nawet najmądrzejszy człowiek nie jest w stanie odpowiedzieć dokładnie na to pytanie. Dlaczego? Bo nie wniknie w umysły tych ludzi. Zwykle osoby takie próbują upodabniać się do kogoś znanego bo uważają, że jeśli są one fajne to staną się podobne. Moim zdaniem nie jest to dobry wybór bycia lubianym. Zanim zdecydujemy się na coś takiego, zadajmy sobie pytanie 'dlaczego?' i 'czy warto?'. Bycie sobą jest o wiele lepsze, a prócz tego kiedy jesteśmy sobą jesteśmy oryginalni. Niektóre osoby zostają wyśmiewane np. dlatego, że mają kolorowe włosy, bądź inaczej się ubierają itp. Zanim zaczniemy wytykać taką osobę palcami, zastanówmy się... Pomyślmy w bardzo logiczny sposób, osoby takie wyrażają siebie, czyli są sobą. Dlaczego mamy je wyśmiewać, skoro zdobyły się na odwagę wyrażenia siebie? Wielu z Nas bałoby się tego. Powinniśmy gratulować im odwagi, a nie krytykować i poniżać. Każdy z nas ma prawo do bycia sobą. Wykorzystajmy to póki jesteśmy młodzi, żyje się tylko raz ;). Pamiętaj będąc sobą zdobędziesz przyjaciół, którzy zaakceptują Cię takim jakim jesteś. Nie bój się tego. Nikt nie ma prawa poniżać Cię bez Twojej zgody. No i to byłoby chyba na tyle. Mam nadzieję, że Wam się podobało. Cześć!











Just be yourself! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz