środa, 5 grudnia 2012

Śnieeeeeg! ;D

Hej! Nie wiem jak u Was, ale u mnie już padał śnieg. Jaki zaciesz na matmie był? Nie do opisania ;D. Prócz tego mierzyli korytarz ;p. Spoko, spoko. Ogarniacie taką grę jak Smeet [LINK]? Wciągająca jest ;d. Wiem, że ta notka miała być o kotach, ale napiszę ją dopiero jak Anna G. ogarnie dupę i poda mi jakieś info ;3. Sama chciałaś! ;p. No więc u mnie spoko. A u Was? Mam dla Was niespodziankowe zdjęcie, ale to dopiero na Gwiazdkę. No no jutro mikołajki ;>. To jak skarpety, czapki, buty itp. poszykowane? Ja dopiero wieczorem ;]. Tak wgl. to życzę bogatego Mikołaja! xd. Słyszeliście tę piosenkę [KLIK]? Ostatnimi czasy nie mogę się od niej oderwać. Taaakie życie ;}. Dobra spadam. Cześć!
PS. Mam dla was gorącą prośbę! Zagłosujcie na Huberta [link na dole]. Jego praca dostała się do 100 najlepszych w Polsce! Ma szansę wygrać. Dajcie mu choć cień nadziei na to. Jest chory na zanik mięśni. Pomóżcie chłopcu!
KLIKNIJ TUTAJ! i zagłosuj! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz